Venitului minim de incluziune (VMI)
ACTE NECESARE
PRIVIND ACORDAREA VENITULUI MINIM DE INCLUZIUNE (VMI)
- Formular standard de cerere și declarație pe propria răspundere – VMI, care conține date despre solicitantul și date privind componența familiei (anexa 1);
- Declarație pe propria răspundere pentru venitul rezultat din gospodărirea împreună – dacă este cazul (anexa 3)
- Actul de identitate al solicitantului și al membrilor familiei și certificat de căsătorie sau deces ( unde este cazul)
- Adeverințe de venit pentru toate sursele de venit ale familiei ;
- Dovada școlarizării pentru copii cu vârsta cuprinsă între 3 și 16 ani – daca este cazul;
- Angajamentul de plată (anexa 5);
- Alte documente specifice situației beneficiarului(CONTRACT DE ARENDĂ);
- Adeverință din Registrul Agricol;
- Certificat fiscal de la taxe si impozite;
- Certificat de înmatriculare autovehicul;
Menționăm că titularul venitului minim de incluziune are obligația să comunice Primăriei Horea, Compartimentul de Asistență Socială, orice modificare cu privire la domiciliul , venituri sau componența familiei, în termen de maximum 15 zile de la data la care a intervenit modificarea.
Persoanele singure și familiile beneficiare de venit minim de incluziune au obligația să depună la Primăria Horea, Compartimentul de Asistență Socială, din 6 în 6 luni o declarație pe propria raspundere cu privire la modificarile intervenite;
LEGE-nr.-196-din-2016-privind-venitul-minim-de-incluziune (476,5 KiB, 46 hits)
cerere-VMI-1 (7,6 MiB, 10 hits)
Anexa_nr._5_-_Declarație_pe_propria_răspundere_privind_modificările_intervenite[1] (43,5 KiB, 34 hits)
Anexa_8_Angajament_de_plata[1] (15,7 KiB, 11 hits)
Anexa nr. 10 - FISA DE VERIFICARE IN TEREN (31,5 KiB, 21 hits)